באמצעות קליקפרס ניתן לפתוח כרטיסי קריאה (טיקטים) אל צוותי תמיכה, מכירות או חשבונאות ולעקוב אחריהם בקלות.
להלן מדריך קצר לפתיחת קריאה ומעקב אחריה:
שלב 1: בסרגל הצד הימני לוחצים על סעיף "תמיכה" ומשם בוחרים "הקריאות שלי".

שלב 2: בדף "הקריאות שלי" לוחצים על הכפתור הכחול "קריאה חדשה" בחלק העליון.

שלב 3: מזינים את נושא הפנייה, בוחרים מחלקה, מגדירים את עדיפות הקריאה ולאחר מכן לוחצים על הכפתור הכחול שליחת קריאה.

למעקב אחרי סטטוס קריאה לוחצים על לשונית הקריאות שלי.
