ClickPress Logo

כיצד להוסיף משתמשים ולהעניק הרשאות

יונתן כהן's avatar
יונתן כהן
58 שניות קריאה

ממשק קליקפרס מאפשר להזמין משתמשים חדשים ולתת להם גישה מלאה, גישה לחשבונאות או גישה לאתרים ספציפיים – הכול תחת אבטחת 2FA שחלה על המשתמשים המאושרים.

שימו לב: משתמשים המקבלים הרשאה חייבים לבצע אימות דו שלבי מהצד שלהם בכל פעם שיתחברו לחשבון.

להלן מדריך קצר להוספת משתמש ולהענקת הרשאות:

שלב 1: בסרגל הצד הימני לוחצים על סמל החשבון → סעיף "הרשאות".

שלב 2: בדף "הרשאות וגישה" לוחצים על הכפתור הכחול "הוספת משתמש חדש".

שלב 3 (הכנסת כתובות מייל): מקלידים כתובת/כתובות Email (ניתן להזין כמה, מופרדות בפסיקים) ולוחצים "לשלב הבא".

שלב 4 (בחירת סוג הרשאה – אפשרות אחת בלבד):

גישה לאתרים – מאפשרת לבחור לאילו אתרים תוענק גישה (כולל אפשרות "גישה לכל האתרים").

גישה מלאה – גישה לכלל החשבון, האתרים והחשבונאות.

גישה לחשבונאות – מאפשרת צפייה וטיפול בחיובים וחשבוניות בלבד.

בחרו את סוג ההרשאה ולחצו "המשך".

בחרו את סוג ההרשאה ולחצו "המשך".

שלב 5 (בחירת אתרים – אם רלוונטי): אם נבחרה "גישה לאתרים", בוחרים אתר/אתרים מרשימת הנכסים ולוחצים "אישור".

לאחר האישור תישלח למשתמש הזמנה במייל. עם קבלתה יידרש המשתמש להפעיל אימות דו‑שלבי (2FA) בכל כניסה לחשבון.

טיפ: הקצו את רמת ההרשאה המינימלית הנחוצה לכל משתמש כדי לצמצם סיכון ולהקל על ניהול הרשאות בעתיד.

האם מאמר זה היה מועיל?